خانه » پوشاک » کفش ورزشی مردانه آبی مدل Agile

کفش ورزشی مردانه آبی مدل Agile

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22589-1-44.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22589-1-29.jpg

کفش ورزشی مردانه آبی مدل Agile

جنس رویه : ترکیبی

جنس زیره : pu

کفی پرسی و دوردوزی شده

رنگبندی :آبی

سایز :41 الی 44

انتخاب کفش ورزشی مناسب

  • سعی کنید کفش مورد نظرتان را بعد از یک تمرین در پایان روز امتحان کنید. پاهای شما در صبح شروع به ورم کردن می‌کنند و این تورم تا 4 بعد از ظهر ادامه دارد. پاهای شما بعد از یک تمرین ورزشی در پایان روز به بیشترین سایز می‌رسند، بنابراین سعی کنید کفش‌های ورزشی را در این زمان امتحان کنید.
  •  انگشت‌های پایتان را تکان دهید. وقتی پایتان را در کفش برده‌اید، باید بتوانید همه‌ی انگشت‌های پایتان را به‌ راحتی به بالا و پایین حرکت دهید.
  •  برای هر فعالیت بدنی، یک جفت کفش داشته باشید. اگر فعالیت‌های بدنی و ورزش‌های مختلفی را مانند دویدن و پیاده‌روی، انجام می‌دهید، برای هر کدام از این کارها یک جفت کفش داشته باشید. کفش‌های مخصوص دویدن باید انعطاف‌پذیرتر باشند و نرمی و حالت اسفنجی بیشتری از کفش‌های پیاده‌روی داشته باشند، در حالی‌ که کفش‌های پیاده‌روی کمی سفت‌تر هستند.
  •  پاشنه‌ی پایتان باید به‌ راحتی در کفش قرار بگیرد.
  •  هنگامی‌که آهسته و با قدم‌های بلند راه می‌روید یا قدم می‌زنید احساس راحتی با کفش‌ها داشته باشید. بدون ایستادن با کفش‌هایی که به پا دارید نمی‌توانید احساس راحت بودن یا نبودن با آن‌ها را متوجه شوید، بنابراین بهترین راه این است که کفش‌ها را بپوشید و سپس سریع یا با قدم‌های بلند و آهسته در فروشگاه راه بروید. تکیه‌گاه زیر قوس کف پایتان باید راحت و طبیعی باشد. اگر احساس می‌کنید که قوس کف پایتان می‌گیرد، پس باید کفشی را انتخاب کنید که تکیه گاه کمتری در قوس پا داشته باشد.
  •  پایتان را اندازه بگیرید. همه‌ی افراد تصور می‌کنند که سایز پایشان هیچ‌وقت تغییر نمی‌کند، اما همیشه این‌گونه نیست. سایز پای شما ممکن است با گذشت زمان تغییر کند، از این‌ رو باید دو بار در سال پای خود را اندازه بگیرید.
  •  جوراب‌هایتان را با خود همراه داشته باشید. هنگام خرید کفش ورزشی، جوراب‌هایتان را که هنگام ورزش کردن می‌پوشید، با خود همراه داشته باشید. اگر از کفی طبی استفاده می‌کنید، آن‌ها را نیز همراه داشته باشید. قانون کلی این است که بعد از هر 640 -560 کیلومتر استفاده، باید کفش‌هایتان را تعویض کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *