خانه » پوشاک » کفش ورزشی مردانه نیوبالانس سفید زرد مدل TAKO

کفش ورزشی مردانه نیوبالانس سفید زرد مدل TAKO

کفش ورزشی مردانه نیوبالانس

کفش ورزشی مردانه نیوبالانس

کفش ورزشی مردانه نیوبالانس سفید زرد مدل TAKO

جنس رویه : ترکیبی

جنس زیره : PU

کفی پرسی

رنگبندی :سفید زرد

سایزبندی : 41 الی 44

کف کفش انعطاف پذیر

کفش نیوبالانس سفید زرد

«نیو بالانس» (New Balance) یک کمپانی بزرگ آمریکایی است که از سال 1906 توسط یک مهاجر انگلیسی به نام ویلیام جی رایلی، در شهر بوستون و در ایالت ماساچوست آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده است.

«نیو بالانس» (New Balance) به صورت تخصصی در طراحی و تولید کفش‌های ورزشی تمرکز دارد و در این زمینه هم موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و توانسته خود را به یک برند معتبر در سطح جهانی تبدیل سازد.

این شرکت محصولات خود را به صورت عمده و در ایالات متحده و انگلیس تولید می‌کند که یکی از دلایل اصلی قیمت‌ بالای محصولات این برند، همین مورد است.

کتونی نیوبالانس سفید زرد، کتونی با هارمونی رنگ مناسب و استایلی زیبا است. این کفش ضمن داشتن طراحی ساده بسیار زیبا بوده و در عین حال از فناوری‌های جدید نیز بهره می‌برد.

 کفش نیوبالانس سفید زرداز ترکیب الیاف مصنوعی، جیر و مش ساخته شده است.

استفاده از الیاف مصنوعی در رویه کتونی انعطاف‌پذیری بالایی را به کفش داده‌ است که موجب کاهش فشار‌های وارده به پا می‌شود. این مواد از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و بر مقاومت کتانی می‌افزایند.

 این کتونی اسپرت به خوبی با پای شما منطبق شده و شما را در انجام فعالیت‌های روزمره و انواع ورزش‌ها همراهی کرده و بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان می‌آورد

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *