خانه » پوشاک » کفش ورزشی Adidas مردانه مشکی مدل ETKA

کفش ورزشی Adidas مردانه مشکی مدل ETKA

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22544-1-58.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22544-1-7.jpg

کفش ورزشی Adidas مردانه مشکی مدل ETKA

جنس رویه : ترکیبی

جنس زیره : pu

کفی پرسی و فاقد دور دوزی

رنگبندی :مشکی

سایز :41 الی 44

پیدا کردن کفش مناسب

اندازه کفش ها از اندازۀ پوشاک پیچیده تر است. و این امر به این علت است که کفش ورزشی به منظور داشتن عملکرد صحیح و راحت باید کاملاً متناسب با پا باشد. زمانیکه لباس جدیدی می خرید اندازه گیری خود و مقایسه کردن با جدول اندازه ها راحت تر است. برای کفش ها طول و عرض پا علاوه بر دیگر نیاز ها مثل قوس پا و ساپورت مفصل باید در نظر گرفته شود. همچنین درحالیکه افراد سایز پای خود را می دانند، سایز برندها با هم متفاوت است. اندازه گیری سایز پا آسان است. تنها به یک کاغذ و مداد و خط کش نیاز است.

چگونگی اندازه گیری سایز کفش

جورابی که معمولاً با کفش ورزشی می پوشید را به پا کنید و پا را در بعد از ظهر اندازه بگیرید. زیرا پا به طور کامل در روز متورم می شود. قبل از اندازگیری وزن را روی هر دو پا توزیع کنید.

بر روی یک سطح سخت تکه ای کاغذ سفید قرار دهید و بر روی آن صاف بایستید و با پا به کف فشار وارد کنید. از شخص دیگری بخواهید که دور تا دور پای شما را با خوکار یا مداد بکشد. این کار را برای هر دو پا تکرار کنید. ممکن است اندازۀ دو پا متفاوت باشد. با استفاده از خط کش فاصلۀ بین پنجه تا پاشنه را اندازه بگیرید. با استفاده از توضیحات زیر و جدول سایز کفش آدیداس (Adidas)، سایز خود را انتخاب نمایید.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *