خانه » پوشاک » کفش ورزشی Reebok طوسی مردانه مدل zenit

کفش ورزشی Reebok طوسی مردانه مدل zenit

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22403-1-23.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22403-1-14.jpg

کفش ورزشی Reebok طوسی مردانه مدل zenit

جنس رویه : ترکیبی

جنس زیره : pu

کفی پرسی و دوردوزی شده

رنگبندی : طوسی

سایز :41 الی 44

داستان برند قبل تغییر نام به ریبوک

در سال 1895، جوزف ویلیام فاستر (Joseph William Foster) در زمانی که تنها 14 سال سن داشت در اتاق خواب خود در بالای فروشگاه شیرینی‌پزی پدرش در شهر بولتون در کشور انگلستان شروع به تولید اولین نمونه از کفش‌های خودش کرد.

جوزف تمرکز خود را بر روی کفش‌هایی گذاشت که سرعت ورزشکاران را افزایش دهد و چندین سال به تولید انواع کفش‌های ورزشی و دومیدانی پرداخت.

در سال 1924 کفش‌های برند او توسط قهرمان دو 100 المپیک، هارولد آبراهام مورد استفاده قرار گرفت و مدال طلا را برای او به ارمغان آورد.

پسران جوزف ویلیام فاستر، جف و جو نام داشتند. جف در سن 15 سالگی در سال 1948 و جو نیز در سن 17 سالگی در سال 1952 وارد حرفه خانوادگی خود شدند. در سال 1953 هر دو برادر مجبور شدند که برای انجام خدمت و به صورت همزمان شغل خانوادگی خود را ترک کنند.

جف زمان خدمات خود در کشور آلمان حضور داشت و از نزدیک شاهد ظهور دو غول صنعت کفش‌سازی به نام‌های پوما و آدیداس بود. او مشاهده کرد که نوع جدیدی از کفش‌ها در بازار ظهور کرده و می‌دانست که اگر می‌خواهد از در این بازار عقب نیافتد باید فورا دست به کار شود.

در سال 1958 جف و جو تصمیم گرفتند که شرکت خانوادگی را ترک کنند و برند خودشان را تاسیس کنند.

جو در جوانی در یک رویداد ورزشی برنده کتاب دیکشنری آفریقایی زبان شده بود که در آن به Rhebok (یک نوع بز کوهی آفریقایی) اشاره شده بود.

جو که این کلمه را در خاطر داشت پیشنهاد نام ریبوک را داد که (Reebok) بر روی این برند نهاده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *