خانه » پوشاک » کفش ورزشی SKECHERS طوسی مردانه مدل Faraz

کفش ورزشی SKECHERS طوسی مردانه مدل Faraz

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/23171-1-29.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/23171-1-10.jpg

کفش ورزشی مردانه SKECHERS طوسی  مدل Faraz

جنس رویه : بافت

جنس زیره: PU

رنگ بندی : طوسی

سایز :41 الی 44

دارای کفی پرسی فاقد دور دوزی

 

برای خرید کفش ورزشی مردانه طوسی SKECHERS بر روی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید

………………………………………………………………

 

چگونگی شستن کفش ورزشی مردانه طوسی SKECHERS

– استفاده از برس و مسواک:

ابتدا با یک برس نرم (یا مسواکهای قدیمی) آلودگی، خاک و گرد و غبار سطحی را بردارید. این کار را نسبت به آنچه که برای مواد (متریال) سخت‌تر مثل چرم انجام می‌دهید ، با نرمی و آرامی بیشتری انجام دهید.

تهیه محلول یا ماده شوینده:

در یک ظرف کوچک مقداری آب گرم (ولرم) را با مقداری ماده شوینده مخلوط کنید. درجه غلظت این ماده شوینده نباید خیلی زیاد بوده یا اینکه حالت بیش از اندازه کفی یا چسبنده داشته باشد. از جمله بهترین شوینده‌هایی که غلظت مناسبی دارند مایع ظرفشویی است. توجه داشته باشید که در هنگام شستشو کفش‌هایی با مش سفید، هرگز از سفید کننده‌ها استفاده نکنید چرا که می‌تواند باعث تغییر رنگ و یا از بین رفتن بخشی از ماده (متریال) به کار رفته در کفش شود.

آغاز شستشو:

 با کمک یک پارچه نخی و نرم، مواد شوینده یا محلول تمیز کننده را به صورت آرام و دایره‌ای روی کفش بکشید. یک مجددا ظرف دومی را از آب گرم و تمیز پر کرده و برای شستشوی این پارچه نخی در کنار دستتان قرار دهید  تا دائما پارچه را شسته و مطمئن شوید که لکه و آلودگی‌های روی کفش از طریق دستمال پخش نشوند.

– پاک کردن کامل مواد شستشو:

در زمان شستشوی پارچه مش، باید اطمینان حاصل کنید که مواد یا محلول شوینده به طور کامل از روی کفش پاک شود و روی آن باقی نماند.

برا این کار از یک دستمال تمیز و مرطوب (نه خیس) استفاده کرده و با حرکات سریع آن را روی کفش بکشید. از قرار دادن کامل کفش داخل آب اجتناب کنید چرا که باعث تغییر شکل کفش به مرور زمان می‌شود (همچنین برخی چسب‌های خاص بکار رفته در ساخت کفش نسبت به این حجم از رطوبت حساس هستند).

خشک کردن کفش:

برای خشک کردن کتونی‌های‌ اورجینال و اصلی باید آنها در محیطی خشک به دور از نور مستقیم خورشید قرار دهیم تا کفش‌ها به آرامی خشک شوند. هرگز از خشک کننده ها مثل سشوار و … استفاده نکنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *