خانه » پوشاک » کفش ورزشی Sply-350 مردانه مشکی زرد مدل Yogi

کفش ورزشی Sply-350 مردانه مشکی زرد مدل Yogi

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/7306-1-14.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/7306-1-1.jpg

کفش ورزشی مردانه مشکی زرد مدل Yogi

جنس رویه: بافت

جنس زیره : pu

سایز :41 الی 44

رنگبندی : مشکی زرد

کفی پرسی و فاقد دور دوزی

کفش یوگی هم به دلیل راحتی و هم تنوع رنگ و طرح کفش بسیار محبوبی بین مردم واقع شده است . کتانی های یوگی این ویژگی را دارد که می توان از آن ها چه در مهمانی چه در سالن های ورزشی استفاده کرد. به راحتی با هر استایلی ست می شود و زیبایی خاصی به پاهایتان می دهد.

کفش ورزشی مردانه مشکی زرد رو با چی بپوشم؟

رنگ زرد بسیار زیبا و جذاب است و بیشترین میزان چشمگیری و جلب توجه را در میان رنگ ها دارد بنابراین توصیه می شود از این کفش در مجالس استفاده کنید و در استایل خیابانی خود استفاده نکنید . کفش های زرد با رنگ های متضاد سرمه ای ، آبی ، بنفش و رنگ های هم خانواده مثل قرمز و سبز و نارنجی و لباس های سفید ، مشکی عالی هستند.

خرید کفش زرد مردانه جسارت خاصی می خواهد و شاید هر کسی ریسک پوشیدنش را  نپذیرد. این رنگ سرشار از انرژی و هیجان است و عموما مورد سلیقه آقایان ماجراجو و پر جنب و چوش می باشد. پوشیدن کفش زرد مردانه مستلزم رعایت یک استایل مناسب بوده که بتواند کفش های شما را به زیباترین شکل ممکن نشان دهد.

شلوار جین آبی به همراه تیشرت  های رنگ گرم

در یک روز تابستانی کفش زرد مردانه با یک شلوار جین آبی و تیشرت خنک و آزاد همیشه جواب می دهد. برای تیشرت از رنگ های گرم مانند زرد، نارنجی و قرمز استفاده کنید تا با کفش های زرد هارمونی داشته باشد. این یکی رایج ترین کفش ورزشیمردانه هست.

پیراهن یا بافت سرمه ای با شلوار کتانی

سرمه ای بهترین رنگ مکمل برای ترکیب شدن با زرد است و حسابی کفش های شما را نمایان می کند. اگر در روزهای سرد سال قصد «خرید کفش زرد مردانه» را دارید، این را در نظر بگیرید که ترکیب بافت آبی سرمه ای، پیراهن یقه دار سفید و شلوار کتان قهوه ای می تواند بهترین هارمونی را با کفش زرد ایجاد کند. طیف رنگی آبی از آبی روشن گرفته تا آبی تیره می توانند همیشه ترکیب خوبی با رنگ زرد بسازند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *