خانه » پوشاک » کفش کالج مازراتی عسلی طرح خطی مردانه مدل BAVINO

کفش کالج مازراتی عسلی طرح خطی مردانه مدل BAVINO

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22466-1-46.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22466-1-32.jpg

کفش کالج مازراتی عسلی طرح خطی مردانه مدل BAVINO

جنس : چرم مصنوعی

جنس کفی : pvc

رنگ بندی : عسلی

سایزبندی : 40 تا 44

کفی پرسی و فاقد دور دوزی

چرا کفش چرم بپوشیم؟

برای بسیاری از افراد کفش کالج مازراتی چرمی طول عمر زیادی ندارند اما اگر جنس چرم و نوع دوخت آن مناسب باشد، درصورتی که از آن درست نگهداری کنید، می‌توانید تا چند سال کفش‌هایتان را نو و سالم همچنان در کمد داشته باشید. اما کیفیت و زیبایی تنها دلایلی نیستند که ما را ترغیب می‌کنند تا هزینه‌ی بیشتری برای خرید این نوع کفش بپردازیم.

از ویژگی های کفش چرم این است که آن‌ها به پا اجازه‌ی تنفس می‌دهند و به همین دلیل از بروز بوی نامطبوع جلوگیری می‌کنند. این کفش‌ها شکل ظاهری بهتری دارند و به روی پا کاملا متناسب به نظر می‌رسند همچنین راحت و سبک هستند و از نفوذ آب به داخل کفش جلوگیری به عمل می‌آورند. ضمن اینکه چرم اصل در طبیعت تجزیه‌ می‌شود و از این نظر برای زمینی که در آن زندگی می‌کنیم گزینه‌ی بهتری است. هرچند که دوستداران حیوانات استفاده از چرم طبیعی را کاری نادرست می‌دانند.

برای نگهداری از محصولات چرمی مجهز باشید

اگر از علاقمندان محصولات چرمی هستید، حتما یک کیف مخصوص هم دارید. در این نوع کیف‌ها هرچیزی که برای مراقبت از کفش یا وسایل چرمی نیاز دارید، وجود دارد. وسایلی از قبیل فرچه‌ی واکس، فرچه‌ی پولیش، نرم‌کننده‌ی چرم، براق‌کننده و غیره که گذاشتن آن‌ها در یک کیف مخصوص هم جالب و جذاب است و هم اینکه‌ از بهم‌ریختگی و گم شدن وسایلتان جلوگیری می‌کند. شاید فکر کنید نباید اهمیتی داشته باشد که از چه نوع فرچه‌ای برای واکس یا پولیش استفاده می‌کنید، اما این‌طور نیست؛ آن‌ها در اندازه و بافت تفاوت دارند و همین باعث می‌شود تا فرچه‌ی واکس آن را به‌خوبی روی سطح چرم پخش کند، درحالی‌که فرچه‌ی پولیش به آن حالتی یکدست و براق می‌بخشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *