خانه » پوشاک » کفش کالج مردانه عسلی مدل Ariano

کفش کالج مردانه عسلی مدل Ariano

کالج مردانه عسلی

 

کالج مردانه عسلی

کفش کالج مردانه عسلی مدل Ariano

جنس : چرم مصنوعی

جنس کفی : pu

رنگ بندی : عسلی

سایزبندی : 40 تا 44

کفی پرسی و دوردوزی شده

راحت و کاربردی

کفش کالج مردانه عسلی با چی ست میشه؟

آقایان نیز مانند خانم ها، نسبت به ایجاد تنوع در استایل خود علاقه زیادی نشان می دهند. کفش عسلی را می توان یکی از متفاوت ترین انتخاب ها برای آقایان قلمداد کرد.

رنگ عسلی، سمبل گرمای خورشید است که حس زندگی را به انسان القا می کند. قرارگیری این نقش در کنار برخی از رنگ های خاص، جذابیت بصری بی نظیری را به وجود می آورد. این رنگ ها عبارتند از: آبی تیره، قهوه ای شکلاتی مات، آبی اسطوخودوسی، آبی تیره از نوع مات، آبی کله غازی مات، نارنجی مات، فیروزه ای، نقره ای مات و…

 کفش عسلی مردانه با بسیاری از رنگ کت شلوار ست می‌شود. کت و شلوار مشکی، سرمه‌ای، کرم و طوسی که جزو پرطرفدار ترین‌ها هستند، با کفش عسلی استایل‌های جذابی را به ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب یک کفش چرم رسمی به رنگ عسلی با کت شلوار کرم، پیراهن صورتی، کراوات و پوشت سرمه‌ای برای رویداد نیمه رسمی و قرارهایتان حاضر شوید.

با کت و شلوار آبی کلاسیک، پیراهن سفید، کراوات راه راه قرمز سفید و کفش رسمی عسلی بپوشید. این ست مناسب موقعیت‌هایی مانند جشن‌ها، دورهمی و مهمانی‌ها خواهد بود.

شلوار جین مردانه در کمد لباس هر مردی پیدا می‌شود. شما با داشتن یک شلوار جین راسته کلاسیک می‌توانید استایل‌های متفاوتی را ایجاد کنید. یک شلوار جین راسته رنگ تیره را با پیراهن لی مردانه، کفش عسلی ست کنید و یک استایل کژوال و در عین حال شیک را داشته باشید.

ست کفش عسلی مردانه، شلوار جین مام استایل، تیشرت ساده یقه گرد به همراه پیراهن چهارخانه عالی به نظر می‌رسد.

شلوار جین آبی روشن نیز با کفش عسلی ترکیب خوبی را به همراه دارد. شما می‌توانید از شلوار جذب اسکینی و کفش راحتی عسلی، تیشرت استفاده کنید و ست تابستانی و شیکی را داشته باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *